Kokade

I morses va jag så jag kokade.. Va så jävla arg....
Började ju egentligen med att jag somnande halv 1.... Kunde bara inte sova =)
MEN när jag väl hade somnat så va de någon (tänker kalla dig idiot) som ringde mig kl 02.30!! De gör man fan inte på en måndag morgon! Folk jobbar fan i mig!! ja ni förstår att jag är lätt irriterad...
Sen kom vi tillmin vanliga dygns rytm och vaknade somvanligt vid 4.. visst jag somnade om men ändå.. gick upp 05.30 för att duscha och cykla till jobbet... Klaffbron va uppe så cyklade som vanligt över järnvägsbron.... Men då kördes den upp.. och de tar ju inte direkt kort tid.. man får ju fan stå där emellan 10-15 min!!
tur att de va en förbaskat bra dag på jobbet idag annars hade jag smällt av..
ska ju tvärr jobba i morgon också men ska försöka komma iväg kl 15 SENAST!! hihihihihi
Och sen blir det...... ja va ska jag säga..
hahahhahah

RSS 2.0