Outdoor party!

Igår jobbade jag, Årets hittills varmaste dag och när jag kom ut kl 15.00 mötes jag av en kvävande värme.. Satte mig i en kvävande bil och åkte till Överby för lite shopping.. Två par skor blev det..
den till höger va i brunt, har ju reda så många svarta skor..
Den till vänster får jag väl snart höra att det är horskor.... Men dom va faktiskt ganska sköna att gå i!
Sen bar det hemåt för dusch och sminkning... Hade planerat för min zebra klänning men den va inte så sommrig så de blev den aprikosa.. drog på "cykelbyxor" under så kändes de bättre, vill ju inte att hela jag ska bli "horskor" stämplad...
Sen kom halva gänget hit och stressade mig, e va bra, jag kan ju nämligen at gå ch lulla hur länge som helst annars..
Så plockade vi fram Kubbet och grillen som skulle invigas ikväll..
Träffade alla ute vid kanalen... 8 party glada tjejer som redan hade provsmakat på alkoholen.. Alla utom Carro då som skulle jobba! Jag fick ju ledig så.....
Slog oss ner runt bordet och började snacka.. Stämningen va på topp!
Johanna fick uppdraget att plocka upp grillen.. Jag behöver ju liksom inte lära mig det för jag kommer ju aldrig grilla själv så...
Och nej, vi använde inte all tändvätska.... Även fast UllaredsJanne gör e så gjorde vi inte de!!! =)
Och helsike vilken grillning!
Och där satt vi och åt, av varandras mat!
Ja efter detta va de ju lite svårt att sitta still... hahha
skratten blev högre och skålarna började höjas!
"Vad vore livet Rosmarie... utan vin och sprit.. SKÅL!"
så vi knöt våra händer och tog den igen...
=)
Sen tog Johanna upp telefonen och ringde en livlina för hon kom inte riktigt ihåg snabbs LÅTEN..
Kan inte skriva ut den här för jag minns dom inte... =) Men alsång blev det och det innehåll mycket mycket könsord om man ska uttrycka sig fint!
och så skålade vi lite till
Hahahha sen spårade det kanske ut för några av oss..
Kramarna och pussarna börjades delas ut... hihihi
nää jag va inte full!!!
Och fullare blev vi... hahhaha Mycket svankande och pussmunnar och på dansgolvet... de ska vi inte ens snacka om!! hahhaa
Men ni ska få några exempel!!
Efter denna underbara kvällen gick jag hem, allt snurrad... gick hem och tog en Ipren och när jag vaknade... OJOJOJ!
Mådde inte som jag förtjänade iaf!

RSS 2.0