Slappar söndag?

NÄÄ inte de minsta? eller jooo!
Vaknade jätte utvilad vid 10 tiden... Iprenen i natt gjorde susen..
Men de regnade ju!!! FAN!
Bestämde mig för att ta en långpromenad.. hahha samma runda samma stopp.. =) när man kommer till järnvägsbron så är den alltid uppe.. som tur ska man ju inte över klaffbron sen för den öppnar sig alltid..
Men ena stunden va de varmt som i helvetet och andra stunden öste regnet ner och jackan åkte på... SKIT VÄDER!
Men tog mig iaf runt... va helt slut men bestämde mig ändå för att gå till affären för att köpa mat och provians för kvällen...
Träffade Lina och Johanna på vägen hem... alla har ett halv bra minne från gårkvällen.. HAHHAHHAAH
Gick hem, gjorde iordning tvätten och hoppade in i duschen.. MYSKLÄDER VA DE HÄR!
la mig i soffan.....
Och då ringde telefonen....
DE va min lilla mamma!!! Dom va sugna på mat så vi gick ut och käkade...
Jätte mysigt var de....
Och vi kom överrens om att vi ska delta i kraftprovet......
det enda negativa med att träffa mamma va väl att hon tycket att de va dags att diska....
Nu ligger jag och kollar på Tough love.. HAHHAHAH va finns de för jävla människor... hello bitchis!
Har snackat lite med Emma... Visat lite kort och så... hahha
Love her!!
Hahha Förlåt om jag höll en hemlighet för dig i hela 3 dagar!! men jag gjorde det för att jag skulle få leva! =)
Men du är ju för snäll för att kunna döda mig så!
Hade vi vart lesbiska eller du vart kille så skulle vi vart gifta vid det här laget!
Imorgon är det jobb igen.. sen blir det städ och sen är det tisdag!!!!! HIHIHIHHIHIHIHIHIHIHIHI

RSS 2.0