Bikini

Ja nu har de ju varit bra väder länge och standen har ju varit ett faktum...
Köpte en ny bikini överdel i våras men tycker inte den sitter bra, sen är de halteneck och vem vill ha sådana linjer liksom??
har rotat varjedag bland mina gamla bikinis, men den ena är ful, den andra förstor och en tredje för liten... Har liksom bara en svart helt vanlig bikini och den känns väldigt väldigt tråkig.. känner mig som 45 på standen
så idag tog jag tag i mitt problem...
Hittade först denna underbara.. Ärligt, den va lite liten över bysten men vilken bikini!!! Fodrad och verkligen helt underbar tubbikini för oss som inte har A
Säger bara Panos Emporio
Men den blev de inte.... min storlek fanns tyvärr inte..
Den blev dessa två blev det
Underbar färg va?
Sen köpte jag även en svart topp!! Och nästan ner 2 storlekar på överdelen.. så nu sitter dom där dom ska!
Trosorna är jag väl inte super nöjda med men de får va,måste ju ha matchande byxor så..
men under 200 kr för alla tre!
Alla bikinis hittade jag på Stadium...
Påtal om bra köp! Vet inte om detta va ett bra köp men ett billigt köp och den gjorde mig glad när jag såg den så..
Visst är de en supermysig regnkappa!  75 kr betalade jag och de tyckte jag va helt ok..
Vet att dom flesta kommer säga, men oj vilken ful.. men vem vill vara snygg hela tiden? Jag tycker den är rolig..
På tal om det..
"jag tycker den är rolig"
- de är en rubrik i filmen "fröken sverige" ch så sägs den om en rosa skjorta!
Fan måste sluta och härleda allt till svenska filmer eller till filmer överhuvudtagen.. Jag är ju ingen film nörd!!

RSS 2.0