Comic land!

Vi trogna Ullareds tittare vet direkt va jag snackar om!
Comic land och Peder!
Har aldrig varit där och tror faktiskt inte jag skulle våga åka dit efter att ha sett han på programmet Ullared.
Min tanke kretsar ju mycket kring om han är det originalet han är eller om det är spel för galleriet. Iaf har de spelate gjort att han aldrig fått mig att sätta min fot där... Hade väl kanske aldrig gjort det ändå, inte riktigt såna inriktningar på museum som jag brukar söka mig till.
Men visst är han ascool... Skrattade så jag höll på att dö igår....
"De finns ingen borg där bakom"
Men innan ni får se de klippet så ska jag presentera honom för er.
Ni för ursäkta men jag är HANDKAPAD! Inte handikappad utan handikapad!
I ett annat program så säger han även
" Nu är jag iaf finklädd" (eller något i den stilen) Han har då fortfrande på sig sina pyamasbyxor och sina tiger tofflor.
Han är ju stört skön.. Här görs de inte till för att Tv kommer inte...
Undra va han döljer i den borgen eller om de inte ens är en borg!

RSS 2.0