Dansa

Jag minns ärligt talat inte när jag var ute och dansade sist..
Vi tjejer va ju ute en torsdags för länge länge länge sen... Men då blev de inte mycket dansa av!
jobbar ju egentligen så blir väl ev nyktert, alt att jag får va ledig.. men får jag välja är jag ju hellre ledig tisdag eller nästa lördag.... Men vi får väl se..
Någon som vill jobba nästa torsdag till fredag natt?
Men gud va vi ska dansa.. de riktigt sprätter i benen på mig... Lite svårt att dansa nyktert men jag får välgöra de bästa av situationen..
humm.. kanske skulle ta med mig carro ut.... hahahaahahaha
Idag kom Emelie hit... ja hon va utanför i ca 30 min hon har ju inte min portkod....... hahahha hon får skylla sig själv! =)
Sen tog vi en långpromenad och sen åt vi en förtjänad buffe lunch!
Älskar att vara ledig!

RSS 2.0