Den va så fin!

Jag och Emma har ju diskuterat vårat lilla problem.
Det lilla shopping problemet vi har, de går alldeles för mycket pengar på klänningar och alldeles för lite pengar på bas kläder som man kan ha till vardags...
Och så idag va jag och letade efter ett par vita leggings som jag tänkte ha i morgon undre mina super härliga tunika/klänning
Men hittade inga, vill inte ha såna där strumpbyxleggings så de blir så genomskinliga och klänningen är ju så lång så de kommer bara se hemskt ut!
Hittade inga, storlek XL som jag kunde bada i ungeäfär, sen finns det bara "korta" leggings i affärerna och de vill jag inte ha!!! Långt ska de va så de får väl bli någon blandning... har ju vit spets tub topp under som kommer synas så får väl ha svarta leggings och vita skor kanske..
ELLER!
Så tar jag min super fina nya klänning!
Den är väldigt enkel upptill och glansigt tyg nertill.
Måste ju själv säga att jag tyckte dom där två blev väldigt fina i den klänningen! =)
Köpte även en nya solpuder idag, mitt är ju spårlöst borta så de va dags nu.. och sen nytt shampoo och balsam, mitt hallonluktande shampoo! saknat de länge nu!

RSS 2.0