Ensam

Ärligt... har kommit på att jag jag är jävligt dåig på att vara ensam...
Förr kunde jag njuta ev en kväll hemma ensam med god mat och vin. Nu har jag knappt vin hemma längre.. BiBarna har en tendens att drickas upp hos Emma..
Men har inget sug att mysa själv längre, ingen ide att hyra film..
Som idag! ingen sug på att vara ensam, emelie kom på förmiddagen och vi tog en lång promenad och och sedan ut och åt lunch.. Kom hem, skulle lägga mig och vila, hade inte ro till det, satte mig vid datorn och kom på att åka till Grästorp.. men inte.. Fan avskyr att sitta i min soffa ensam..
Emma vaknade och som tur va så tog vi en latte promenad så jag slapp vara ensam...
Kom hem och fick panik!! jag är ensam!!! vem ska jag kontakta?? =)
Ringde hem.. the hole family skulle kolla på matchen och jag tar med mig Jenny! men när ska vi åka.. kan ju inte sitta här i min ensamhet hur länge som helst... =)
Tur att jag har mina gullepojkar med mig...
Simon och Thomas!! =) Nu dansar de för mig också!!
Nä men de där med innekatt verkar inte va så himla långt bort ändå.... Får nog bli en liten sötnos.... Hade ju helst velat ha en mops men finns ju ingen möjlighet.. Men en lite söt långhårig katt kanske vore något..
Hade ju helst haft Smirre men de går ju tyvärr inte att fixa! =(
Tyvärr har jag inga kort än på honom annars hade ni fått sett min bebis!

RSS 2.0