Glad!

Visst blir man glad när underbara människor säger att man har fina kläder.
För iadg när jag va på möte på jobbet hade jag på mig min jeansklänning men resår eller dragsnöre eller va man nu ska säga i midjan och fick höra två gånger att jag hade en fin klänning, eller att jag alltid har så fina klänningar (på bloggen)
Blev så varm i skälen! Ni är så snälla... För visst tycker man det är roligt när någon säger att man är fin och undrar vart man har köpt den..
denna klänningen är ju köpt på Cassels är nog only märke eller nåt men annars säger jag bara
INTERNETSHOPPING!
Och storlekarna, man köpter inga kläder som ska sitta super tajt eller så.. utan loossssss fit! då blir allt bra!
Tack tjejer ni gjorde min dag!
Nu sitter jag bara och funderar på, är jätte nyfiken va de ev blir för resemål!
HUMMM! snart får jag veta va som är tänkt... SPÄNNANDE!!

RSS 2.0