Hetsig

Vissa säger att jag är lite hetsig i trafiken, lätt retlig säger andra, själv säger jag att jag är världens bästa bilförare...
Alltså, de måste ju va så eftersom ingen annan bilförare vet hur man beter sig... Handlar kanske inte så mycket om trafikregler mer om oskrivna lagar..
T.ex. som i torsdags... När jag försovit mig till jobbet och skulle skynda mig (alltså köra lite snabbt) då va de en tant jävel som kommer och knör sig in framför mig och sen kör lagligt...... Och idag samma sak fast de va en gubbjävel...
Hade inte sagt något om nu hade gasat på... alltså ska man knö sig in före en annan bil så får man fan ha bråttom och gasa lite om man frågar mig... Annars behöver man väl fan inte ha så jäkla bråttom fram? visst har jag rätt?
Och ärligt.... va ska nu långsamma fordon ut på vägen och göra överhuvudtaget? nu kan köra då de inte är så mycket annat folk på vägen enligt mig 10-14 och 19-05...
Inte det att man inte ska köra lagligt men detta gäller ju naturligtvis ni som ska köra under rekommenderad hastighet!
Nu vet jag några som kommer kommentera detta.. nej inte här på bloggen men i min mobil...
Och jag är inte alltid så där "fram fort" jäklig.. nej nej man har väl ett förnuft också... alltså vilka jävla idioter de finns som bara ska fram och kastar sig ut från en omkörning... när vi åkte till Borås va de en idiot som körde om i en kurva, mötte oss som fick rent ut sagt stanna för att han va dum i huvudet!
Och dom som bara ska fram även fast de är typ 2000 bilar i bilkö är ju också helt körda i huvudet!
Sån är inte jag! Jag är den perfekta bilföraren....
... som sitter och skriker åt alla andra....
Och ärligt! visst borde man får körkortet prövat när man överstiger en viss ålder....  sjukdomar och allt kan ju förändra en och se förändras ju trafikreglerna också... Ska inte uttala mig om någon ålder men vissa gamla är riktigt farliga i trafiken...
OCH ja jag vet att Unga är ännu farligare men ändå.... höj åldern för körkort då!
Hahahhaha
Ni som blir arga nu... känner mig icke.... ta de lite soft!

RSS 2.0