Kallt?

har varit på stranden idag men familjen..
Har läst bok och lekt båt bland annat... Alltid på nya äventyr..
Va där vid kvart över 10 och la mig och läste lite i min bok innan familjen kom.
Och de va så skönt att ligga där på berget och läsa. De va varmt och helt lagom, inte så där jobbigt så man inte kan vara still.
Sen kom familjen och vi allihopa satte oss i varsin solstol. Japp alla, Alice i sin princess stol och Gustav i sin bilar stol.
Och fick även lite nostalgi kick då elin tog upp kaffe termosen där hon hade kokt korv i... De va lågstadie utflykter det!
Men har iaf haft en underbar dag på stranden...
Men nu ska jag komma till titeln..
När jag gick upp i morses va de 20 grader utanför mitt köksfönster, som ligger i skuggan... Så tog på mig min strandklänning... men när jag tittade ut gick folk i jeans och jacka!! va är de med folk? kollar inte folk ut genom fönstret innan folk klär sig och går ut?
Visste de blåste lite men de va ju inte kallt!!!

RSS 2.0