Skryta!

Nu måste jag bara skryta lite... Är så glad på många olika sätt =)
eller skryta är de väl kanske inte bara men lite!!!
Dagen började med sovmorgon (som vanligt) Vet ärligt talat inte hur jag ska ta mig upp till jobbet i morgon....
kan ju hoppas på att Carro och Kristina jobbar så det några som märker att jag inte är där =)
Men iaf började min dag med en långpromenad... gick ju jävligt långsamt.... och tappade helt humöret när en hurtig jäkel kommer går förbi mig på andra sidan kanalen... En sån där som går med hela kroppen... FAN VILKEN JÄVLA DÅLIG DAG! Och ensammast i världen är jag också!!! ÅHHHH
Men när jag kom hem hade jag fått ett brev!! KLÄNNINGEN ÄR HÄR!!
Hoppade in i badrummet för en dusch och innan det så ställde jag mig på vågen!
japp 10 kg ner! Äntligen... Och har ju ungefär försvunnit mellan 6-15 cm runt omkring min kropp! De får man väl vara stolt över och skryta lite över??
vet inte om jag gjort mig förtjänt av det den senaste helgen men nu va dom här iaf.. tycker ändå att jag har kämpat för dom..
Sen så satte jag mig på msn och tjatade lite och då såg jag 4 mail i inkorgen... de va bara 3 igår... Bäst att kolla va de är för något......
JAG HAR BLIVIT ANTAGEN!!! till kursen
"perspektiv på neurosjukdomar" som jag tror hålls på sahlgrenska..
Du och jag MAJA! vi kommer få de så jäkla kul!
De är väl också något att skryta äver litegran, eller ja jag har väl egentligen inte behövt göra något annat än att skicka in ansökan men ändå liksom!

RSS 2.0