Tårar kom!

Satt hemma hos Lisa men Fredrik och Johan i lördags, sappade mellan fotbollen och bröllopet!
Lisa hade fått panik då hon vaknade kl 10 i lördags och sändningen började kl 8..
- jag va ju tvungen att handla mat också!!!
började med Grill hos Lisa.. Jag lisa, Fredrik och ägget... Mycket gott och vilka sallader lisa stod för... Hon är duktig hon.. Sen fick vi jordgubbar och glass..
-Fredrik ät väl jordgubbar och glass i ca 2 timmar! =) Försök och slå de om ni kan!
Sen försvann ägget och Hålet kom istället! Vi satte oss soffan och sappade... mycket bröllops snack..
-Fredriks familj firade till och med dagen i frack och aftonklänning!
Jag hade ju jobbat på dagen och ALLA teveapparater stod på BRÖLLOP och vi hade dukat långbord och fått riktig bröllops känsla men när vi satt där hos Lisa va de perfekt, helt lagom!
jag kollade väl mest på klänningarna.. Och ärligt.. varför försöker vissa människor överglänsa bruden i deras jätte glittriga och uringade klänningar!
Men iaf... Olle Westling höll ett bra tal och de kändes ju helt han.. där trodde man att kvällen va gjord.. men inte!!
Daniels tal till Viktoria!!!
Där smälte jag och kände hur en tår kom..
Ärligt hade min man talat så på vårt bröllop hade ju dom fått sminka om mig för tårarna hade ju sprutat!! Så den som har tänkt gifta sig med mig vet ju va de ska jobba och arbeta på =)
Men visst är det vackert!!
Sen mjuknade bilen av vår prins daniel upp en aning! Han har liksom vart en kille med ett väldigt stelt leende för mig som inte vågat säga och göra något..
Men DANIEL!!! VÅR PRINS!!
Vet att folk inte gillar monarki men det talet va värt varenda skattekrona enligt mig!

RSS 2.0