14 års om sex

Vet egentligen inte om jag ska skriva detta men tycker att diskussionen va ganska så intressant!
Fick nämligen "nöjet" att lyssna på två 14 åriga tjejer igår och den enda hade ett problem, hon trodde nämligen att hon var gravid.
Men diskussionen gick iaf om sex. Inget som skämdes över alls för de talade högt och tydligt.
-Om jag är gravid nu så skulle jag aldrig berätta de för min mamma, jag hade nog skrivit en lapp och hållit mig borta i flera dagar.
- ja de skulle jag med, aldrig att jag skulle berätta de, "hon" gjorde ju de och hennes mamma va jätte arg.
Sen kom det in med det här med själva sexet
- Meehh, du har ju pojkvän, ******* ni som fan eller?
- HAHA ja jämt som fan
- MEhh de är ju olagligt! hur länge har ni vart ihop (sa hon som trodde hon va gravid)
-1 månad ungefär
- Hur skyddar ni er då, använder ni verkligen kondom?
-NÄ känslan blir inte den samma då!
-Nä jag vet så jävla obehagligt.
- så du använde de inte heller? p-piller eller?
-Ja, annars skulle jag väl inte tro jag va gravid!
Jag blev fan rädd alltså! 14 år och resonera och prata på de viset!
Sticka hemifrån!! Visste kan de vara jobbigt att berätta de men de är ju ändå era föräldrar och dom ska iaf älska er i vilket fall som helst! (Även fast de lät på samtalet som om sex va de enda ni hade!)
Sen att NI va 14!!! Precis de ja!! DE är rent juridiskt OLAGLIGT!
Sen 1 månad! de är ju ingenting! Till alla er som inte är där i livet än, ta de lugnt, och visst ni har hört de förut... Men ni kommer att hinna utforska den delen av livet också så vänta iaf 3 månader!... MINST!
Känner mig som någon på ungdomsmottagningen eller någons mamma eller nåt men när jag tjuvlyssnade på den så ville jag så gärna öppna min mun och säga va jag tycket och ge dem en bamsekram för jag såg ju vilka söta tjejer det va inners inne!
Och sen det där med kondom grejen!!! INTE SAMMA KÄNSLA!! Förlåt men de ska inte ni veta.. ni ska bara använda kondom!!! Sånt är livets gång!!!
Gud vilken gammal hagga jag är!

RSS 2.0