Lönen...

.. är till för att brännas!
Läste förresten någonstans, om de va en blogg eller ja jag kommer inte ihåg vart men så här löd det iaf!

"Ni kvinnor tjatar alltid om att ni bara har 85% av männens lön
- Men ni har ju fan er egen också!"

Men ärligt!!! de är fan inte mer än rätt! Vi kvinnor har ju större och mer utgifter än va ni killar har!
Men lönen kom ju iaf i fredags! och jag hade ju abstinens från skoshopping så i lördags va de jag Emma och Benjamin!
"oj detta börjar bli sjukligt, Emma är ju ständigt med i min blogg, får kanske döpa om den till - Sara och Emma lever livet-" Eller de kanske vore något för Emma att starta!!! host host!
Men iaf!
Skor va de och hade spanat in ett par leopardskor som två tjejer testade förra veckan, då hade jag ju dock inte så mycket pengar så i går så!

MEN!!
Sen hittade jag ju även ett par andra klackisar också som jag blev dö kär i!
Ett par äkta käderskor mmmhh! dom är så snygga!

Men Kan ju inte köpa nya skor och inte ha något att ha dom till! Så började min jakt efter något snyggt hittade kanske ingen 10 poängare så fick ta den gamla volangen med ett leopard sjal i midjan!
Men hittade en rea klänning, mer en sommarklänning kanske

köpte ju även en väst på rea

Och sen ett fynd till! Ingen rea men billig ändå, alla som känner min garderob känner till min blommiga tubklänning från förra sommaren, köpte en likadan fast annat tyg,

Har ju hört att grönt är det nya svart! men får en sån jävla stor röv i den så jag får väl banta ner den stora innan den åker på..
Just de ja.. köpte snygga strumpbyxor randiga.. men ja är jag så tuff? provade dom till in gröna acne klänning och de va hur sexigt som helst... men kanske inte på mig.... hahhahahha



RSS 2.0