bakfylledag

Hej och hå... hur man beter sig när man druckit lite för mycket...
Gick och la mig 9 i morses eller jag tror kl va de iaf!
Vaknade och trodde kl va 12.. men visste ju inte, hade tydligen gjort ett tappert försök att ställa om klockan igår.. de gick ju inte gör bra då jag drog tillbaka den istället!
Inte så jävla bright men va fan! tänkte ju iaf på de!
Så hade ju inte en blekaste och vet nog inte helt säkert va klockan är än men skit samma, jag har ändå ingen dejt men Frank ikväll.. Kommer aldrig ha de heller... Så snygg är ha inte emma så man är helt väck klockan 21.00 varje söndag kväll!
åhhhh kommer ju fortfarande inte dit jag vill komma!!! Har alldeles för många tankar i skallen, bara flyger omkring där inne och jag frår ingen ordning på de.... är ju känd för att vara ganska tankspridd... men de är ju sånt man får lära sig att leva med!
iaf... planerade efter ett tag att dämpa huvudväken med en lång dusch... borstade ut dust it ur håret... slappade en stund till för att samla krafter till dushen.. och då skikade Emma!
-Promenad?
Fick ju lite smått panik!!! men tänke va fan ska ju ändå gå och handla, så hoppade in i duschen för att få bort de värsta stanken
hoppade i mina myskläder ... eller va fasen, ska vara ärlig... JAG HAR ALLTID MYSKLÄDER PÅ MIG! Leggings har blivit nya jag, behöver inga joggingbyxor längre, gör allt i mina leggings!
Men sen upptänkte jag att VA FAN MINA SKOR ÄR HOS LINA!!!
Men letade fram ett par andra, såg väl helt många ut men skit i de, gick ner mot centrum och in på espresso house och för varsin stor vanilj latte! Sen kom vi på, Vi går och hämtar våra saker hos LINA!
(Emmas dator va där så hon abstinens)
På vägen dit funderade vi ärligt på att ta varit rör "bakis" hälla i munnen och fylla upp med vatten och så va de bara att börja gurgla.. Vilken syn de hade vart! hahhaha
Tog ju jätte lång tid att gå dit.. Men när vi väl kom dit va de helt underbart, Sofia och Sanna log och myste och vi stod i hallen och tjötade.. Alltså känns ju så jävla naturligt att umgås med dessa brudar!
Tack för igår tjejer!! alltså... jag har inte haft så kul på gööörr länge jag skojar inte.. och även fast jag drack varannan vatten hos Lina så gick vinen direkt till hjärtat!
Sen började vi traska hemåt... puhh...
sen skulle vi ju handla också.... puhh!
Men jag försäkrade mig om att inte jag skulle missa att köpa något såm jag kanske kunde blu sugen på så salt, ost och choklad, cola och fanta! hahahha Skulle blu väldigt sorgligt om jag va tvungen att gå till affären igen, eller de skulle jag ju aldreig orka!
På vägen hem från affären blev de för jobbigt för oss... gamla och vi satte oss på en parkbänk.. alkisar som vissa kallar oss så... *asgarv*
Så vi kom faktiskt fram till att vi skulle ta en promenad i morgon också! Herre gud, vet inte va de har blivit av mig!
Men älskar ju >Emma så himla mycket...
Härlig dubbelhaka jag fick till där.. men jag lyser ju iaf som solen i fejan!
Så nu tänkte jag bara spendera eftermiddagen i soffan, kanske gör en avstikare till köket för en snabb middags lagning men annars kommer jag vara här och uppdatera er om mitt liv..
Sen kommer gårdagens shopping!

RSS 2.0