Bantning på S vis

Egentligen räcker de ju att bara lägga upp bilder..
Men efter en super lång promenad med Emma och Beni!
dagen började med en dusch och när kl blev 15.15 kom jag på att "herre jävlar" jag har inte sminkat mig!! Och eftersom jag skulle hämta Benjamin på dagis så va jag ju illa tvungen! vill ju inte ge dom en traumatisk början på livet!
Gick över järnvägsbron och förbi campingen, pratade om saker i allmän men mest hur vi skulle visa det aset på bästa sätt! Killar!!! NI vet han som gör att ni alla någon gång kommer att bli av med er vän!!
Men ärligt! jag har faktiskt inte sett Emma så här lycklig på länge!
Sedan gick vi genom Allèn MOT systemet! Jag ska ju dricka vin ikväll!
En flaska favo vin Kloster Eberback! Sött och gott och sen en flaska rött (lovar att inte dricka båda idag)
Men när vi kom ut där ifrån så.. VI kan ju inte gå hem nu!!! Hallå! Vi går och andra hållet! Så gick ner och runt slussarna.. Så har ju i princip gått längst hela Trollhättas innerstad idag!
Så jag bakom vagnen så traskade vi! Denna gången valde vi grusvägen och måste ju säga att de va jobbigt! usch! va helt slut men mest kissenödig!
(herregud va ärlig jag är)
Men efter 2 timmar och 40 min va jag hemma!
Började direkt med maten.. Huvudrätten gick i LCHF eller va den nu heter tecken..
Blue Castello fylld kyckling,serverat till stekt färsk sparris och gratinerade körsbärstomater Och ett glas vitt!
Till detta myste jag till det med lite tända ljus
Men!! Ingen mys middag utan efterrätt! Och Ärligt hur mycket har man hemma?? Inte jag iaf men lite lite glass hittade jag, vanlig vaniljglass,.. humm? inte så festligt men då hittade Sara lite sylt!!! HIHHIHI De va gott!
Ja jag vet!!!! Jag är totalt kass på att banta!!! Men nån måste ju vara det!
Så alltså min bantar dag blev mysdag som blev kaloriintag herre jusses!

RSS 2.0