DataIQbefriad

Ja nu kan jag ju inte riktigt hälla detta inlägget över min vän för hon klarade faktiskt att börja blogga idag! 
WOW!
Men får ju berätta om oss tjejer i nästan ren allmänhet!
Men lägger en liten vinkel på Emma ändå..
Hon har velat börja blogga ett tag nu men har alltid sagt att hon inte kan! Men så idag, kom den
-HUR GÖR JAG!
- gå in, tryck på SKAPA och så är de bara att skriva
-JA MEN FÖRRA GÅNGEN FÖRSVANN DE UT I CYPERSPACE SÅ!
-Emm, de ligger ju säkert kvar i utkast!
-SE JAG ÄR HELT DATAIQBEFRIAD
-ja Emma du är väl det
... Men de är nog inte bara Emma.. jag tror att de flesta kvinnor är det.. men Vi är inte IQ befriade skulle jag kalla de.. Utan bara smarta!
Lär vi oss de inte så gör någon annan det åt oss!!!
Och NI där ute!! DE ÄR SANT!!!
Och tror att de är lite list från oss tjejer också...
Vi ger ju Killarna en "fristad" där de får känna.. "OJ här är jag bäst" Tänk den dagen då de inser att vi kan om vi vill? De kommer ju bara bli så deprimerade!!
Haha!
så tänker jag men men!

RSS 2.0