diet a `la

Maria Montazami...
Den dieten har min vän kört nu i en vecka... och hon har rasat i vikt så idag när vi tog våran promenad i regnet så diskuterade vi ju igenom vårat liv, de gör vi alltid, snackar nästan alltid om samma sak och ja som alla tjejer gör så analyserar vi sönder allt! ALLT!!! Vi diskuterar alla andras förhållande till varandra och våra andra relationer med folk men vi diskuterar aldrig vår egen relation!!! Blir så himla trött  på henne ibland.. Ibland känner jag bara att ta benji och sticka...
Som till ex .. när jag vill diskutera våra framtida barn... så öppnar hon alltid vinaren och säger att vi ska ta de en annan dag och att hon inte är redo!! Men hallå!!! Min klocka tickar Emma!! TÄNK LITE PÅ MIG IBLAND!!!
men sen älskar jag ju henne så in i helvete mycket så fler ungar får väl vänta!!
hahhahaha
Åter igen till ämnet!
Emma har ju rasat i vikt... Inte jag.. Men jag är ju inte så himla bra på de där med bantning.. Men vi gick iaf och diskuterade det här med Montazami dieten! Och även fast ALLA kostrådgivare i hela välden kommer hata oss så har vi bestämt oss för att köra den!
Man tappar ju inte bara i vikt! Man får mer pengar över till roligare shopping!!! =)
men sen va de ju de där med att orka träna, Emma tränar ju inte hon bara går sina latte promenader hela tiden, men jag skulle ju aldrig orka springa om jag inte åt något...
Men Emma bestämde sig iaf för att fortsätta och jag bestämde mig för att ge det ett försök.. Vet ju att om jag tappar 4 kg så kommer jag gå upp 8 men skit i de.. de är ett senare projekt..
Men Emma skulle iaf äta frukt... jag va skulle jag äta? Mat? Blir kanske inte Maria Montazami då men skit i de...
men följde med Emma för tt handla och jag fick den där soppdieten på hjärnan.... Så gulach och fisksoppa blev det, samt några ägg.. Måste ha 2 ägg för att klara nätterna!
Så när jag kom hem gjorde jag iordning lite gulach, hittade 4 skivor bacon som jag tänkte ha i.. "stekte" de i micron för att sen värma soppan där... Men under tiden som soppan stod i micron så försvann inte bara 1 skva bacon utan 4 skivor bacon ner i magen!
OJOJ Sen kan man ju inte äta soppa utan knäckebröd med ost så två skivor såna..
OK Ok... Börjar med dieten i morgon!

RSS 2.0