Kaka

Blev så himla sugen på kakor idag innan jag skulle åka till jobbet..

Hade ju självklart ingenting hemma. Så fick gå till affären... Valde mellan Singoalla och Ballerina, självklart blev de ett paket Ballerina kladdkaka (den nya smaken)
Åt en kaka, ingen märkvärdigt men sen kom jag på, jag doppar det i mitt kaffe eller halva koppen cococoffe och andra halvan wiener..... hahha underbar kaffemaskin vi har! och då blev den helt plötsligt mycket godare! På förpakningen så står de ju att man ska doppa i mjölk för bästa smak men kaffe med mycket chokladsmak funkar också bra!
Men!!! tjötade lite med en utlänsk kompis för ett tag sen och han tyckte vi svenskar va så himla konstiga som inte doppade alla vara små kakor i kaffet eller va man nu dricker till utan lägger på lite ost på pepparkakorna istället! Hahha!
Men personligen så tycker jag ju att kakorna bara "smular" sönder och gör så att drycker ser så himla äcklig ut!


RSS 2.0