Onyktra kvällen!

Åhhh för fan va ont jag har i fötterna!
Har preis kommit innanför dörren och måste ju säga att jag inte borde skriva nu för kommer bara skriva fel saker men de som inte vill läsa kan ju sluta nu ni andra take it or leave it.. eller kommer inte blir så vulgär men ändå ni som är nykterister... ni kan sluta nu för ni kommer fan nte så en kul läsning.. Men tänker ändå vårda mitt språk och försäka tänka på va jag skriver och framför allt min stavning!
Kvällen började med att Emma kom hit 5... (har spenderat hela dagen med emma men hon kom hem till mig vifd 5) Förresten.. ni som inte vet va jag och emma har för relation så är de delad ekonomi och hela kittet! jag leker med hennes son, hon städar och tvättar till oss båda och så delar vi på mat och krog kostnader...... host host.. de va ju iaf inte jag som slapp betala när jag gick in på krogen ikväll!!!! men men har man pengar att bada i så har man. host host!
(gud va mycket röd markerat de är) men take it or leave ut!
Eller som en kompis sa till mig..
Been there than that... and never agian!
Tycker att de va ett bar uttryck.. när man nu sk kunna använfa det!
OJOJ detta inägget kommer bli långt när jag inte ens har börjat att berätta om kvällen!
Iaf!
Jag och emma började göra oss i ordning! naturell loke ikväll.. Emma va ju ap hungrig efter hon har Maria mOntazami bantat hela veckan och inte ätit ett piss så beställde var sin pizza på onlinepizza.com Man ska ju max så vänta 45 min men när pizza inte hade kommit efter 52 så började vi bli llliiite despirata så jag fick ringa..
-den är på väg, den är på väg...
sen dröjde det ytterliggare 10 min annan den kom... humm.. alla nu som känner till trollhättan.. om pizzan är på vägen och utgår från Kronogården, inte fan tar de ytterliggare 15 min för den att komma?? men i vilket fall som helst, till sist fick vi våran pizza!
tur att inte detta är c- uppsatsen man skrev för då skulle jag fan inte vart godkänd än bara för språket...
sen tog vi på oss de skönaste skorna vi kunde tänka oss, (jag såg hemsk ut, volag kjol, leopard halsduk och ett par platta skor med hög snörning)
(mina nya leopard klackisar som ni får se i dag när jag vaknar låg i påsen)
Traskade igenom skogen till ja va ska man säga MÅG området..
För att spendera ett underbar kväll men girlsen sk man inte brukar umgås med... Lina hade inflyttningsfest och hela dagen har gått åt girlens... (kameran är kvar hos lina så kan inte ladda upp bilderna)
Fan ska jag hålla på att slriva så här mycket så kommer jag ju bli nykter!
Förlåt emma men jag skiter i dig just nu!
när vi skulel gå får en as kul förfest så sprack de för emma!
hahahhahahahahahhahahahahahahahhahhahahahahahahhahahahahahahahhahaha
Inte lika kul att traska dit sen för att börja om men skit i de, Emma är min bästa vän och jag gör allt för henne!
sen traskade vi till Butlers.. där vi är stammisar... I mina snygga glansiga Leopardskor!
IHIHHII
Kvällen bestod av mycket dans, alkohol, årgång -84 och stora kärlekar och programmet room service!
Och sen en jävla massa svarta sträck i Emmas feja
Fan att jag inte har en kamera!
Har bara ägnat min dag till mina underbara vänner och de känns så himla underbart! ÄLSKAR ER!
Åter till förfesten!!!! Alltså! Mer er som va där, man kan ju berätta vad som helst, antingen skrattar ni eller så accepterar ni och ni är så himla underbar!
EMMA; LINA; SANNA och SOFIA! och så jag då förstås! hahahah En av de bättre förfester måste jag säga.. Lite äkligt va de med Linas mitt emot granne som stod i dörren och spanade x tusen! usch!!! äckel gubbe!
Stod inte i kö så himla länge på bulters (halva kön gvalde att gå)
HIHIHI va ju klassträff där så träffade ju ganska många som man kände...
hihhhihihih
MEN!!!!
De va en så jävulsk kö till jackorna.. Tack gode gud att de snart är sommar! så satte oss och väntade.. Nån annan kanske väntade på en annan sak, själv ville man ju bara hem och sova.. men va gör man inte för sina vänner??
När de gäller mig kan jag tydligen till  och med shaka loss men rumpan syndlig för fólk som inte dansar för mina vänner skull (något jag aldrig skulle göra vanligtvis, never ever!)
säger bara!
Vill ni se ett asssss, se på mitt!!! för de går fan inte missa, de är fan enormt!
ÅÅÅHH helvete va långt detta inlägget blir!
Sen måste jag även säga Girls en gång till!
- varför gör de så jävulskt ont i fötterna direkt när man sätter sina fötter utanför krogen! Man kan juknappt gå hem!! men där inne känner man ingenting!?
Hjälp mig att svar på denna frågan!
ska förklara!
Jag bor nästan exakt 5-6 kvarter ifrån krogen, och har där emellan ett uppehåll på Amys, för många känt som kvart i tre ragg men för mig betyder de mest MATTTT! Vem fan går in på en "snabbmats resturang och tänker! Nu fan ska ag få ed nån hem?=??? Alltså tycker själv att de är en ganska sjuk tanke.. Om du inte redan har fått med dig någon hem! GÅ HEM SJÄLV!!!!!!!! FÖR FAN!!!!
Men iaf.. ska inte trycka ner er som tycker att Amys är de bästa raggningsstället i stan.. men de får fan stå för er när ni har både pommes och kebabsås mellan tänderna!
Men ÅTER igen till vägen hem.. Jajaj jag vet jag ska komma någon vart, deblir bara en massa sidospår när jag berättar!
nej nej inget mer nu.. detta ilägget är tillräckligt långt som det är!
Men om de tog ca 10 min att ta sig till Amys, då jag även räknat bort tiden de tog för emma att dissa alla äkliag killar rätt upp och ner hahhahahha
åhh JAG hade fan jävligt bar kommentarer till allt ikväll men de är inte rums rena och Emma skulle inte bli så glad om jag berättde dom här.. men dom va fan i mig fyndiga! hahha (jävligt stolt över mig själv att jag är så snabb tänkt)
iaf!
från Amys och hem, (ca 3 kvarter) tog de nästan exakt  jag va ska jag säga, 20-30 min! HAde så jävulskt ont i fötterna! Om de gör ont att föda barn, har nu aldrig testat på att gå i klackar kl 3.00på natten!
Fick ta av mig barfota, men eftersom gatuenheten i stan inte har jort ett göööörr bra arbete så va de maaasssor av grus kvar så fick snällt var god att ta på mig skorba igen och pinas lite till..
(nu hoppas jag inte min granne läser detta)
Han är alltså jätte trevlig men får lite panik känslor av honom efter förra gången vi sågs på krogen) Vissa vet va han sa!
Eller ni som vet men inte fattar!!! HAN har flyttat tillbaka igen!
Han va ute och rastade hunden när jag tog min långsamma proemad tillbaka hem..
ett myrsteg, två myrsteg...
och ville verkligen inte gå in samtidigt, men han verkade rasteá hunden på varje lite konstigt ställe som fanns så de blev så att jaf stoppade in nyckel i dörren och han va klok nog att förstå att portkoden fungerande igen! (har ett uppehåll mellan 22.00 och 03.00 men vem fan kollar på klockan.. skyller allt på mina super snygga skor!
Sen efter de så fick jag typ springa in i min lägenhet, han ville stanna och snacka lite men jag låste upp dörren, smög in och låste for som fan!
Men om du skulle läsa detta, jag tycker du är trevlig och så men de blev lite konstigt!
Fan nu slcoknar snart ögonen på mig!
Tack Alla för en underbar kväll!
Nu har fan de där förbannade jävla fåglarna börjat kvittra så får antinge gå ut och skjuta dem allihopa eller så för jag bara däcka av ren trötthet!

RSS 2.0