Ont i benet

Efter en sån här jävulsk natt har jag så jävla ont i mina ben! Känns som om benen är precis proppfyllda med massa härligheter......
Nu säger ni... men gå och få de opererade då!!!
Men jobbar man inom vården så har iaf jag fått lite sjukvårdskräck,inte för att jag och mina kollegor gör något fel, men jag är aldrig sjuk!! Och då skulle de aldrig komma på frågan att lägga mig under kniven! Kan ju fasen inte ens gå till vårdcentralen utan panik känslor!
Så istället för att gå dit så tänker jag lite på Tobbe! och då så klart inte vilken tobbe som helst utan köping tobbe, jag har ont i benet tobbe.. Måste ju säga att kärt barn har många namn!
Han är så störtskön och man skrattar ju inte åt honom utan man skrattar med honom för han vet va han säger!
Och då blir de ju självklart youtube på Tobbe! åhh han är så himla charmig!
Klippet jag tyckte va bäst va detta, visst de saknar ju några gobitar men de mesta är med!
Och ibland så känner jag mig nästan lika Cool som han!
Och visst jag vet att ni inte kommer skratta lika mycket åt detta inlägget som åt de andra (Emma)
Men jag gillar Tobbe!!!
Och jag skulle vilja kunna säga allt han sa!! högt och tydligt, in you face!
Och nu sitter antagligen jag och tobbe, långt ifrån varandra och säger i kör....
JAG HAR ONT I BENET! Tror det är sönder!

RSS 2.0