Orkar jag?

I morgon går jag av mina tre nätter och måste ju erkänna att jag är den mest korkade personen som finns!
Stänger aldrig av alarmet så 12.30 ringde den och väckte mig i morses! FAN! Gjorde ett snabbt försök att somna om men de gick ju som förväntat! Gav upp efter så där 1 min då de kändes som om någon spärrat upp mina ögon med tandpetare!
Så nu har jag en natt kvar, jag hoppas på en natt utan pipande pumpar, ringande telefoner, bergsklättring över grindar och andra oljud som gör mig trött i huvudet! Jobbar gärna oh grejar i 10 timmar men såna där ljud gör mig galen!
Men nu till titeln!
I morgon är det vårfest med jobbet, har gått länge och funderat på hur jag ska göra, kul att träffa alla nu när man jobbar natt.. Men den sista veckan har jag även gått...
"Va ska jag ta med mig för mat då?"
Och igår kände jag bara NEJ jag orkat inte laga någon mat, jag vill bara sitta hemma och mysa med New Moon ett glas rött och en stor skål godis!
Men så kom Christina inskuttande i omklädningsrummet när jag bytta om idag, DU KOMMER VÄL I MORGON!
-Jag vet inte, de där men mat känns jobbigt, eller kan ju köpa med mig några pizzor jag kan bjuda på men åhhh!
och då svarade Christina
-Jag orkar inte heller ställa mig och laga mat när jag jobbar 100% så vi funderar på att köpa kall skuret och potatisgratäng till alla!
Och måste säga att det va en lättnad!
Och jag vet att jag kommer vara som en zombi imorgon eller så är jag på party party! men får väl gå dit och HA lite trevligt och sen gå hem om de skulle bli för trött och grinig! De är ju trotts allt mina underbara arbetskamrater!
Och har alltid trevligt ihop med dom!!
SEN kommer ev syrran hit en sväng och ja som hon sa "fördriva tiden hos mig" Trevligt att man är så speciell så man bara är värd att "fördriva tiden hos!" hahahahaha Nu får jag snart ett argt sms! Vilket jävla retar humör jag är på! Vill självklart att min syster ska komma! Hela min familj och alla mina vänner är alltid välkomna hem till mig! bara att stappla in!
Sen på lördag, då ska jag sova länge, sen blir de skojakt med Emma! LÖNEN har kommit! (jag vet de har blivit tomt om inlägg om nyinköpta saker) men nu är de ändring på de! JIPPI!
Sen på kvällen blir de inflyttningsfest hos LINA!!! Och sen går vi ut och dansar av alla kalorier vi har druckit på oss!

RSS 2.0