På begäran!!

De är fan inte lätt att blogga på beställning!
Ungefär som att bajsa på beställning... de är ju totalt omöjligt! Jag har försökt....
NÄÄ.. aldrig mer... Är livrädd för att få hjärnblödning!
Tänk om jag får en hjärnblödning nu när jag tänker så de knakar! Ja då vet ni allihopa att de är Emmas fel!
Nu framställer jag mig själv som värsta bajsfian! Så är de självklart inte!
jag bajsar inte alla!!!! jag är född sån, de går liksom inte!
Och innerst inne så tror jag inte de är någon som läser min blogg som gör de.. de är bara så ni låtsas för att verka normala!
Men stå för de!
Men herre Gud!! nu har jag öppnat hjärnan för mycket och släppt ut de där konstiga som finns där inne!
Men de är jävligt svårt att va rolig på begäran..
.. så fick hälla i mig lite extra vin för att försöka bli rolig, men icke! lika tråkig som alla andra vardagar!

RSS 2.0