Polis polis!

GUD va jag är besviken på Trollhätte polisen!
Jag menar!
(ska bara berätta att detta inlägget är Emmas fel)
Killar i uniform är sexigt! Så är de bara, alla tjejer tycker det kommer alltid att tycka de! Sen kan ju ordet uniform uppfattas olika!
MEN nu till mitt eller vårt problem!
T.ex. när man går på stan och lördag kväll och man är lite rund under fötterna och lite fnittrig och vi tjejer blir helt galna när vi ser en polis bil! Och alla tjejer tänker nog WOW snygga killar!
Dörren till polisbilen öppnas och.... EN kvinnlig polis kommer ut!
(absolut inget emot kvinnliga poliser, tvärt om, jätte bra att de tar ner den där matcho stämpen)
Men.. inte lika snyggt!!!!
Och Jag måste ju erkänna, jag bor vid polishuset, ser de varje dag åka in och ut! Och antingen är de kvinnor eller "äldre män" (lite för äldre män) Och hu många pirrningar får man av det?? NÄÄ!
In med mer yngre snygga manliga poliser i Trollhättans polishus!
(sen hoppas jag ju personligen att en polishögskola startar här i Trollhättan)
Tänk va Emma skulle hänga på stan då!

RSS 2.0