Stavning

ÅÅOOHHH vilket dåligt ämne jag väljer att skriva om nu då, eller de har jag väl egentligen aldrig men ni, mina 20000 läsare varje dag måste ju iaf tycka de är lite intressant hahahha...
Men nu då... Jag fick för ett tag sen höra!
-SARA, läser du aldrig igenom de du skriver, de är så mycket felstavningar/ skrivningar.. De går ju knappt att läsa dina texter!
- Inget måste, vill du inte läsa och kan inte läsa de jag skriver så behöver du inte!
Men jag erkänner att jag är en jävel på att skriva fel MEN om alla skulle bry sig om det och sluta läsa min blogg för det så gör det då MEN gå fasen inte att läs någon annans blogg heller isf för de är lika dåliga som jag!
hahhahahhaa
Men jag ska också erkänna att "felstavningsmarkeringen" är på i allt jag skriver men om datorn är så dum som inte fattar att jag stavar BLOGG rätt så får de va...
Och jag erkänner redan nu att denna förbaskade inlägger är jävligt dåligt skrivet men läs de och glöm det isf!
Sen erkänner jag även att jag har ljugit om något i denna bloggen!

RSS 2.0