Tänkvärt

Jag är ju änna lite shoppingberoende, jag erkänner! Inget jag är stolt över men ändå! Tror ju faktiskt inte de finns många tjejer som inte är shoppingberoende!
Men nu de sista så har jag samlat ihop lite tänkvärda "citat" kring just shopping..
De första är från en reklamfilm som sänds på tv nu.. Kommer tyvärr inte ihåg vilket företag men tror de va någon elektronik reklam!
varning- riktigt bra pris kan leda tll hjärtklappning och kli i fingrarna
"varning- riktigt bra pris kan leda tll hjärtklappning och kli i fingrarna"
OCH de sjuka är ju att de stämmer.. När man hittat något riktigt snyggt och sen ser man att de är en röd prislapp på! Alltså jag tror jag ska döööö! Man blir så förbaskad lycklig... Och jag är ju sån där duming! räknar mig inte som osmart eller så.. (kanske inte så ekonomiskt) men när jag ser de så känner jag bara!! NU KAN JAG SHOPPA LITE TILL! Eftersom enna "klänningen" va på halva priset så kan jag ju köpa en till! Och felet är då att då är jag så lycklig att då kan jag gå och köpa en klänning för mer än förra klänningens pris..
Eller som jag gjorde med mina klockor! OJ de är halvapriset! jag köper både och vit och en svart! hahhaha Ja jag vet de är ett sjukligt beteende!
"Det är lättare att handla så att det känns bättre än att känna dig fram till ett bättre sätt att handla.”
by O H Mowrer
Tycker att de säger allt!!!
Är man ledsen och deprimerad så shoppar man.. "åhh jag är så ful, jag får köpa mig något snyggt" hur ofta har man inte tänkt så..... eller? någon mer?
Och bättre sätt att shoppa???? Finns de något dåligt sätt att shoppa på?? syftar de på impuls shopping?

RSS 2.0