TRÅKIGT!

Är så uttråkad!!!!
sitter i soffan och kollar på nyhetsmorgon, har kollar i ca 30 min och då har jag redan sett nyheter två gånger!
Och va i helvete gör jag uppe? Jävla käring, vem fan går på Drottninggatan och pratar högt och tydligt kl 9 på morgonen?? åhhhhhh!!! Ville sova men de gick inte att somna om..... Helvete!!
Va ska jag hitta på nu? orkar inte sitta i soffan för jag har ont i benen, vill inte städa för de är tråkigt! Behöver städa men som sagt de är tråkigt, får ringa Emma om detta problemet sen!
om jag går och lägger mig igen? kommer jag kunna somna då? för om inte så är de ju änna onödigt att traska dit!
HUMM nu kom jag på de! Va gör man när man har tråkigt?? Man läser en bok!
eller? kanske inte?
Vill inte se på tv.. de är tråkigt.. och vill inte ens sitta vi denna fucking jävla datorn.. hahha nu tänkte jag på skogsturken! fick ju mig iaf att dra lite i smilegroparna??
Men va fan har Rickard Sjöberg på sig? Va de där en för jävla ful skinn kostym eller glänste en bara alldeles för mycket! Usch!!! skinn kavajer är nog något av de fulaste som finns! Jackor går bra men kavaj!!!! hallå!!!
Nu fick jag sms så nu ska jag kila till sovrummet!
Hej och hej då, hoppas ni som läser detta har lika tråkigt som jag =)

RSS 2.0