Utnyttjad

Ni människor som har planerat att utnyttja mig idag kan bara lägga ner!
Jag vet redan om att ni ska göra det...
... De stod nämligen i mitt Horoskop i Metro i morses!
Och VARFÖR skulle någon vilja utnyttja mig? jag som är så snäll!! =)
Nej fan jag tror inte på sånt!
Men tycker det är roligt, eller egentligen inte, men när man står och väntar på bussen hem kl 7.00 så är nog allt roligt att läsa, inte för att jag kom ihåg något annat som stod i tidningen men skit i de, hur viktigt kan de va? De stod ju i Metro!
Men nu när jag vaknade kollade jag ändå på mobilen de första jag gjorde för att se så ingen försökte sig på ett försöka! Tänker vara misstänksam mot allt idag!
Sen har jag en liten OFF dag idag, känner inte alls för att synas eller höras idag, usch! förlåt alla underbara människor men chatten får vänta någon timme..
Ska försöka få in ett till blogginlägg och sen måste jag städa!

RSS 2.0