Ätardag!

I helgen är har de vart en hård helg! hahah Men jävligt lyckad...
Ingen ångest, ingen bakfylla.. bara lycka!!
men ändå en hel del alkohol.. jämt fördelat över helgen så idag kan ja säga att magen skrek efter föda (har haft lite dålig tid att hinna äta i helgen)
Började med frukost vid 11.30 då Emelie hade väckt mig.. Vi tog på oss och gick på en promenad..
Kom hem.. ÅT resterna från igår (fiskgratäng)..
Gjorde mi iordning för att åka och hämta Jenny för de va ju Vara match på gång..
Så åkte och köpte lite färdkost samt något att tugga på under matchen.. så blev fanta och cola och en påse lösgodis... De va ju inte så gött dom jag hade tänkt mig men de skulle ju ändå ätas upp.. humm? slutade med att Samuel fick äta va han ville och de sista godisarna gav jag till Lisa..
Sen åkte jag hem till mamma.. för att träffa henne och hämta taco krydda och lök.. (glömde köpa det) och där på bordet låg två pach ballerina kladdkaka eller vad heter dom? så tog en sån....
När jag kom hem va jag inte alls sugen på mat eller  sugen joo men inte hungrig... men ja tacos är ju tacos så lagade det... hade köt cheddar dip och natcho chips.. ingen skal eller bröd ONÖDIGT!!!
så smockade i mig det till jag nästa kräktes =)
va så full, klarade inte av att spendera kvällen i soffan så skickade till Emma och rågade om de blev promenad... och de blev det.. härligt att bara tjöta om allt och ingenting.. eller jo idag va de om en speciell grej som nyligen hände... humm!! FASEN!!
Och nu sitter jag här igen och ÄTER!! natcho chips.... men de är ju så gott!

RSS 2.0