GRRRRRRRR!!!!

Jag ber er hålla er undan idag!!
Är fan inte nådig!
Vet inte varför!! Är bara på så extremt dåligt humör, vaknade med det. Har sovit extremt jävla dåligt.. så idag ska jag inhandla ögonbindel..
Gick upp och skulle ta en promenad..... HAhhahahha... Har alltid varit jätte på det men fan inte idag... Tror de va någonstans där men att gå ut och gå kläder... Måste handla nya leggings för de! kanske löparbyxor....
NÄÄÄ så ambitiös är jag fan inte! GRRRRR
IAf igår va jag på strålande humör.. min kropp bara ville röra på sig.. så gick 6-7 km och sprang 5 (på löparband iofs men vem fan orkar springa i skogen?)
Idag vill den inget!
Får väl betala räkningar, de är ju jävligt kul när räkning högen är enorm och har aldrig haft så här mycket utgifter!!
Men de enda som är bra att jobba inomvården (penga mässit) är ju att vi jobbar storhelg och fick 2 tusen extra denna månaden! DOM SKA BRÄNNAS!!! och gärna idag!
Men är inte lika arg som ja var förut för va inte ensam på MSN.. fick göra utbrott för mina aggressioner... Eller utbrott men iaf säga att jag va arg!
Och Emma kunde följa med och SHOPPA!
NYA SKOR TACK NYA KLÄDER TACK
Men har stora planer för helgen.. på fedag blir e after work och pålördag eller söndag åker jag till grästorp för att tvätta bilen och röja i mammas källare.. får väl fixa så någon kan köra ett släp dit också.... så jag får hit garderoberna... Kommer bli asbra! så får jag ut lite grejer rån min jäva skit garderob också!
Nu ska jag till systemet... och de blir inte de billigaste vinet i morgon.... Så ska jag Emma och Lina sitta och pimpla och välja planscher till mina fula väggar!
Nää nu fick jag skriva av mig lite, mitt hjärta lättade lite!

RSS 2.0