Klockor!

Lovade ju att visa mina klockor... Så här får ni... De saknas någon mer kommer inte ihåg vilken de är!
Idag blir det en ny också.. antingen en sån jag visade er för några dagar sen eller en jet set klocka, dom färgglada... (kanske skulle skicka en beställning med mamma för en sån klocka)
Hade ju helst velat haft addidas klockan men nää, varför slänga ut så mycket pengar på en klocka som jag kanske inte kommer använda så många gånger.
Kan inte komma på vilken som saknas....
Och ja, jag vet att många är snarlika men dom är inte likadana så..
Den men rött ur är en Chromotech Och jag älskade den men sin diamantformade inglasning. Fick den i present kommer jag ihåg och de är den klockan som betyder mest för mig..
men som sagt idag blir det en färgglad klocka också!
Men som sagt.. någon saknas....
Och förresten! NEJ dom stora är inte herrklockor.. eller jo eller jag vet inte men de finns väl inget so heter så längre?

RSS 2.0