Lindad i högläge

Idag va de ju Vollyboll på schemat!
Värmde upp och så.. men efter några minuter på första matchen så gjorde jag en tvärnit fram till bollen och de drog till i låret! Aj min framsida!!!
Kunde knappt röra mig.. Men tjejorna viskade, håll tyst och knip igen =)
Så kämpade mig igenom träningen, kan ju inte säga att de blev bättre... och drog till det flera gånger efter det.. men skam den som lägger sig ner och skriker!!!
När jag lyfte in mitt vänsterlår in i bilen.. ja de va verkligen så.. fick nästan lyfta benen på kopplingen när jag skulle koppla! hahahhaha!
SMSade.. och då fick jag till mig!
Ja men de är ju inte så konstigt, du är ju inte van!
Och de va jävligt skönt att höra... jag hade inte värmt upp sämre än alla andra! Dom är bara i LLIIITTTEEE bättre form än va jag är! =)
Kom hem och fick frågan:
-har du ont?
svarade - Nä inte just nu när jag sitter still men när jag lyfter benet..
-Linda benet och ha det i högläge!
- Men detta är ju ingenting!!! sen har de ju gått så många timmar, jag är väl ingen fjant!!! Du skulle sett mig när jag gick i två dagar och trodde foten va bruten, då va jag blå ända upp på låret!
- Du gör som du vill men små skador leder ofta till större!
Då fick Sara panik!!! Var FAN är lindan??
Hittade den i socklådan... så nu halvligger jag i soffan men låret lindat och med mina kuddar under!
Fan va jag lyssnar på dig!! Bossen!

RSS 2.0