Mustasch!

Om jag kunde så skulle jag odla mustasch!
Och det är väl egentligen inte för att jag tror jag skulle vara dösnygg i mustasch utan för att jag vill stödja
MUSTASCHKAMPEN
http://www.cancerfonden.se/mustaschkampen?gclid=CKHJwP-43KECFYUx3godcFt4IQ
Prostata cancer är den cancerformen som flest drabbas av!
Så köp inte bara ett rosa band, männen behöver också lite hjälp!
Så ni som kan, ODLA MUSTASCH!!! vi andra får köpa oss en!
För såg den fina broscher, de va Mustaschkampens logga..
Och hade jag haft lösa pengar så hade jag ju helt klart köpt den! Och jag ångrar mig! Så nästa gång jag ser den så är det ett måste!
Och helt ärligt så brukar jag köpa sånt!
vet inte hur många rosabandet jag har, sen har jag hjärt- lung fondens armand som jag tycker är jätte fint!
Jo men lite manlig blev jag ju allt!

RSS 2.0