På loggen

Förlåt mig nu alla människor där ute men är så grymt trött på alla som skriver ut hur mycket de sk träna varje dag!!!!
Är de någon som är intresserad av det?
Visst de är jätte roligt att ni tycker om att hålla igång och  tycker om det.. men jag tror inte alla på Fb är så roade av det..
fanns en kille på min vän lista som jag va tvungen att ta bort.. det ENDA han skrev var,
Till gymmet och pumpa, sen power walk.. Bla bla bla..
ja ni kan nog gissa vem de är... Är inte ditt liv mer intressant?
Visst mitt liv är inte heller särskilt intressant men jag tror inte att de blir mer innehållsrikt bara för att jag skriver ut hur mycket jag tränar och äter i min LOGG på Facebook VARJE DAG!
Va handlar det egentligen om?
visst kan förstå att man vill ha, inte bekräftelse, ja strunt samma.. och att folk ska veta att man är duktig.. MEN inte jämt!
Sen finns det många bloggar som handlar om hälsa och träning, de säger jag absolu ingenting om för där får folk välja själva om det vill läsa, och det kan ju till och med hjälpa folk (som mig) att bli lite peppade till träning.
åter till loggen
Mycket roligare att läsa t.ex.
"idag på gymmet bröt jag lårbenshalsen, men va gör det när man blir omhändertagen av två snygga ambulans män =)"
Erkänn att de är mycket roligare att läsa än
" fan bröt lårbenshalsen när jag pumpade som fan, nu blir de bara överkropps träning i två månader och endast deffmat"
Mycket roligare att göra om det till något komiskt istället!


RSS 2.0