Shoppingabstinens

Ja detta kommer bli de sista inlägget jag lovar!!
Men har sån jävla abstinens!
Måste Shoppa..
Minns ärligt inte när jag gjorde det sist! Typ 2-3 veckor sen!!! de bara kliar i fingrarna.... Vet precis va jag vill ha.. Vet bara inte om de finns i affärerna! =)
Men något jag ska köpa är iaf en klocka!!
Eller i Lila.. måste se va de är för lila på den först!
Blev så kär i den när Emelie kom med en!
ÅHHH MÅSTE HA!!!
Kan jag köpa den idag? nej! dekan du inte för du har inga pengar!!!
Men på fredag ska jag köpa en sån här klocka... Kom inte och säg att jag redan har klockor för har inte en sån här.... (ska visa er min samling någon dag! )
Men sen vill jag ha en ny tunika också....... ÅHH chinos!! Humm.. nää denna månaden ska jag fasen smartshoppa! Klockan är ju billig så!
Jag vill ja fredag jag vill jag ha fredag!!

RSS 2.0