Skulle ju inte..

Denna månaden har varit as lång just pengamässigt!
Förstår ärligt inte vart dom tagit vägen...
Vissa säger att jag bränt dom på krogen... men där kan jag faktiskt inte hålla med för jag har inte vart ute lika mycket som jag brukar denna månaden... Tror det är mobilen som dragit en heeellll del!
Får skaffa gratis sms tjänst tror jag! =)
Me iaf.. denna helgen jobbar jag ju..
-Puuhh har jag tänkt! Ingen UTGÅNG = inte att bränna pengar på!
Sen skickade jag med Emelie, som fått återbud på en grej så bestämde oss för att vis skulle hitta på något "billigT"
Sara gick då och köpte sig en Billig flaska vin!
sen... får hon på sms.. ska vi dracka hemma eller ute!
- då drog de allt i Saras krog tarm så Sara svarade glatt
- båda kanske?? =)
Men jag skulle ju inte!!!
Men va fan... ärligt! varför ska man hålla på att spara? Jag kanske inte lever i morgon!

RSS 2.0