Triatlon

Idag va de ju Butlers Triatlon....
Jag och Emma bestämde oss igår morses att gå bort fredagens alkohol så vi tog en långpromenad.... DE skulle vi ju aldrig gjort för de där jävla stållarna är ju helt knäppa... kl va ju knappt 12 och då va de redanpå löpningen! HALLÅ!! va är de för fel med sovmorgon på lördagar?
Min triatlon idag va ju 1, långproemad med Emma 2, gymmet i min ensamhet för att förbättra magrutorna och 3, Dansgolvet!
Så när jag kom hem från gymmet, efter att jag åkt efter typ 2000 jävla raggarbilar som inte går snabbare än 50 km i timmen så hamnade jag på jävligt dligt humör. Satt och skrek i bilen
- KÖR DÅ JÄVLA RAGGAR JÄVUL!!!
Som tur va hörde dom inte mig, Hade ju aldrig förlåtit mig själv om de hade hänt Rut något..
Älskar namnet Rut!
Iaf hoppade in i duschen, satte på spotify! MY favort list!
Massa goa låtar, som alla andra tycker är skit, men de skite jag i.. Oh där kom nästa lite Magnus Uggla med.. (han finns på min städ musik lista..
iaf fick klädbeslut ångest, inget va snyggt, men blåste håret och tog på mig klackarna så kom jag genast i form.. så de blev min zebra klänning!
Humm vet inte om de va de bästa valen eftersom bh är problemet i den frågan! =)
humm.. men på med två bara! =)
Skuttade iväg till Emma och där möttas jag av!! ja va ska man säga, jeans leggings och blus! jaha tänkte jag.. där fick jag för att jag valde zebra klänningen!!!! men va fan, man lever ju bara en gång!
Sen dansade jag och Emma iväg till Video mix.. eller ja just de ha hemma kväll... vilekn jävla namn..
på vägen möttes vi av ja va ska man säga.. hur gamla va dom? 18? en va ju iaf 18 för någon körde ju den fruktansvärt fula bilen..
-ÖHHH tjejer.. vill ni ha den här? och så visade han de minsta fingret man kan tänka sig..
- ÖHHH åk hem till landet!
- Men är nu Kåta då?
- Skulle inte tro det, ÅK HEM TILL LANDET DÄR NI HÖR HEMMA
Ärligt talat.. vi har aldrig bett er komma hit och förstöra!! pissa över allt.. och öla över allt.. Och va är egentligen charmen med att knö in sig 8 pers i en enda ful bil och åka runt på gatorna och skrika? Ser liksom inte riktigt charmen i det!
Gick hem och vina lite till.
sen blev det butlers...
Känne mig verkligen som en stammis när vi gick in! hahhaha
som vanligt.. ägde vi dansgolvet där ett tag! =9 tills vi tröttande på allt folk och gick ut och satte oss..
Sen ja, började folk viska peka och glo, de får ni gärna göra.. Rör mig inte i ryggen så fortsätt ni!
Ja va hände mer?
Jo måste verkligen ge en eloge till en kille som va mycket trevlig igår, jag hoppas han menar det.. Starkt gjort.. synd att du inte minns något av de! =)
Men bra kväll med mycket bra vänner! =)
Och kvällens låt måste ju bli
De trodde ni inte om mig va!!
hahhahaha

RSS 2.0