Tycker om!

Sitter här och lyssnar på musik, fick precis reda på att jag ska jobba natt så har ytterliggare några timmar innan jag ska vara på jobbet.
Men iaf..
När jag satt här så kom jag på att jag tycker om er så himla mycket!
Och jag pratar förstås om mina vänner, familj ja you name it..
Tycker tex. om att hämta Lisa innan träningen även fast jag får åka hemifrån mycket tidigare och att de alltid tar så långtid.. Men de gör inget för jag tycker om dig!
Emma tycker jag om så mycket att jag skulle gå över eld och vatten för henne!
Mamma tycker jag om för att hon just är mamma, mamma som alltid försöker göra det bästa av situationen..
Elin som när man kommer hem till henne så är man som en i familjen känns det som, jag älskar hela din familj... Hela min familj och alla som ingår i den på något konstigt sätt =)
Linnea och Lina the 2 big L... Ni är ju fantastiska... att umgås med er.... MUMS!!
detta är bara exempel....
Jag har många som jag tycker väldigt mycket om... men ärligt! Det är inte speciellt svårt att tycka om er!
och ärligt!
De är inte många jag inte tycker om! Men vissa tycker jag om lite extra mycket! =)

RSS 2.0