Värmen

Igår fick jag ju hoppa in och jobba natt, skulle jobba kväll- dag men blev natten istället och va gjorde det? INGET.. var ju hur underbart väder som helst igår, så jag och Lina tog en mysig stund på Strandgatan igår efermiddag, mycket bättra än att vara på nälet och dega. Och hur varmt va inte det då? e va helt undrebart.. Kunde inte gjort ett bättre byte.
Efter det tog jag en jätteskön promenad på 1,5 timmar. har börjat bli min dagliga promenad nu.
Idag när jag vaknade sken solen. Vaknade senare än va som va meningen och slängde iväg ett sms till Linnea som va på Bäst kusten...
Hon va på väg hem, regnet ÖSTE ner där... Så ställde mig på balkongen, MOLN!!! de va de inte innan jag ställde mig i duschen!
Jaja tänkte jag... Klippte av mina gamla jeans och tog mig en promenad i värmen.. Tog ganska lång tid eftersom båtarna har börjat köra nu!
Kan verkligen inte förstå hur Trollhättan ska klara att bygga om Stallbacka bron på sommaren med all den båttrafik som rent ut sagt förstör den smidiga trafiken genom stan när Klaffbron ska öppnad var 10 min! Men men! Eller ja trafiken är ju inte smidig från början så... Dom som la trafiken i Trollhättanmåste ju vart män iaf!
När jag kom i höjd med kyrkan så mulnade det på sig, såg ut att de skulle börja ösa ner när som helst! De gjorde det inte men.. men när jag kom i samma höjd fast på andra sidan kanalen så va de riktigt kallt ute tyckte jag.
Nu sitter jag här och funderar på om man skulle ta och ringa mamma och fråga om de blir grillning ikväll! =)

RSS 2.0