Vi har kul-kväll

Japp igår va de dags att köra, vår VI ÄR BÄST KVÄLL!
HAHHAHAH
nää kanske inte riktigt Men VI HAR KUL KVÄLL iaf!
Och självklart skulle den lyxas till lite så lagade hamburgare till mina vackra gäster!
Så vi åt, eller JAG åt, de andra är ju såna amatörer.. =)
Sen satte vi oss i soffan och tjötade, åt chips och ja lite små flummade/dansade...
Sen kom kameran fram och ja..
En bild säger ju mer än tusen ord!
Ja va ska man säga, vårt liv, känn dig som hemma vetja!
Mumma!
Och nu började poserna framför min vägg
Försöker oss på en puss bild, men de gick ju inget vidare..
Sen sprang vi ut i natten, började på Olearys, och satt och pratade gamla minnen, tex. va våra mammor kallade en de saker, vilka filmer Lina ropade ut i klassrummet... hahhahahahhaha, ville se lärarens min där alltså!
Letade efter Magnus, min ingen såg inte röken av honom... Dessa karlar! Först vill de ha skjuts hem och sen vill de inte hälsa på mig =) Du får ha mer pli på honom Elin!=)
Sen skuttade vi vidare till butlers, hjärtat slog lite extra fort när vi närmade oss, nej nej inte på mig utan på min vän... Men är så sjukt stolt över henne.. Ikväll hoppas jag på att de blir 12-0!!!
Landade nästan direkt på dansgolvet, jag och Emma visade Lina vår nya dans som vi kom på på vår sista "vi ska bara ta ett glas vin kväll" de kvällarna som alltid spårar ut mest..
Dansen är så här,
Plocka äpplen, nä nu kommer jag inte ens ihåg vi hoppar över den delen, baka pizza och skaffa nytt kök!
Och tydligen va de andra tjejer på dansgolvet som ville ha nytt kök kan man säga... ... ......
Förlåt mig men ...... får man ha hemma!
Sen blev vi lite kräkfärdiga så gick upp, nej inte för att vi druckit för mycket utan för att vissa människor är lite för vidriga..
Sen träffade vi även en kille, vars kompis gick på dagis, kunde poängen med att förstöra för sin kompis, och aldrig kunde hålla käften. detta berättade Emma snällt för kompisen som började skylla ifrån sig direkt...
Som kom jag och Emma på att vi kanske klampar in på Butlers i morgon också.... Vi får väl se, finns ju en del saker som går före kan man ju säga.
Kom hem till min underbara säng...
hämtade chipsskålen och datorn och sen ringde telefonen...humm?
-hej
-förlåt de är jag, jag vet inte vilken cykel jag ska ta.
-jag kommer ut.
Så tog på mig morgonrocken och klampade ut, låste upp min cykel och Lina rent ut sagt vinglade hem. Men fick iaf ett sms där de stod att hon levde sen så..
och sen somnade jag efter ett tag med ett leende på läpparna! =)
Nä nu får jag sluta skriva, tänkte överrusta Emma med lite tvätt och sen tänkte jag ta mig till gymmet och bättre på magrutorna..

RSS 2.0