En perfekt man

Åh, hennes ögon, hennes ögon gör att stjärnorna inte ser ut som att de lysande.
Hennes hår, håret faller perfekt utan henne försöka.
Hon är så vacker, och jag berätta det för henne varje dag.
*

Jag vet, jag vet att när jag ger en komplimang till henne att hon inte kommer att tro mig.
Och det är så, det är så sorgligt att tänka att hon inte ser vad jag ser.
Men varje gång hon frågar mig "Ser jag okej?" Jag säger ...
*

När jag ser ditt ansikte finns det inte en sak som jag skulle ändra.
För du är fantastisk precis som du är.
Och när du ler, stannar hela världen
och stirrar ett tag.
För, flicka, du är fantastisk precis som du är.
*

Hennes läppar, hennes läppar skulle jag kunde kyssa hela dagen om hon lät mig.
Hennes skratt, skrattet hon hatar, men jag tycker det är så sexig.
Hon är så vacker, och jag berätta för henne varje dag.
*

du vet, du vet, du vet att jag aldrig skulle be dig att ändra dig.
Om perfekta är vad du söker efter så var bara som du är.
Så bry dig inte ens om att fråga om du ser okej ut, du vet att jag ska säga ...
*

När jag ser ditt ansikte det finns inte en sak som jag skulle ändra.
För du är fantastisk precis som du är.
Och när du ler (le, le) hela världen stannar
och stirrar på ett tag.
"Cause, flicka, du är fantastisk precis som du är.
*

Det sätt du är.
Det sätt du är.
Flicka, du är fantastisk, precis som du är.
*

När jag ser ditt ansikte, finns det inte en sak som jag skulle ändra.
För du är fantastisk precis som du är.
Och när du ler, hela världen stannar och stirrar på ett tag.
för, flicka, du är fantastisk precis som du är.
*

Tänk om alla män kunde säga som Bruna Mars =P

RSS 2.0