helt slut

Idag på jobbet!
Säger bara herre gud! Vilken jävla dag, det va som att vända på ett, eller inte bara ett blad byta bok och gener totalt!
Så 15.45 va jag helt slut, visste knappt hur jag skulle skriva in blodtrycken, och ärligt så vet jag inte hur mycket jag glömde.
Tycker synd om den sjuksköterskan som går bredvid mig, jätte duktig tjej men känner inte att hon får den tid hon behöver.
Men sen va ju saken den att jag lovat (eller lovat och lovat, bestämt) med Katarina att vi skulle försöka ta en promenad när jag kom hem.... Skickade ett sms när jag gick i korridoren..
"hej, är på parkeringen på Näl, va säger du? Kram"
"att vi går om du orkar :) kram"
"Bra! orkar egentligen inte men måste"
"Ja. Om det är säkert att du orkar gumman. Puss"
"japp det gör jag! Måste ha syre till hjärnan. Men går du mot mig? Kram"
Och ska jag va ärlig så när jag skickade det första sms så ville jag bara att katarina skulle säga "nej vi struntar i det för de är kallt ute"
Men så blev det ju inte... Och när jag fick hennes svar kände jag bara "fan va bra jag slapp krypa upp i soffan och sätta mig framför datorn, och bli sittande där hela kvällen utan att göra ett enda jota.."
Visst nu sitter jag här men jag har syre i hjärnan och ska läsa igenom en mycket lång artikel som jag har hittat..
Min "nya" höstoutfit! och jag gillar den!


RSS 2.0