Kroghäng

Jag måste erkänna, tror att det är väldigt väldigt uppskattat hos många där ute, nämner inga namn men mamma börjar väl inte direkt gråta, och andra är bara glada att slippa se mig.
Och vissa kommer fotsätta att tjata på mig varje helg =)
Men jag ser inte kroghänget som något roligt längre. Får typ ångest av det.
Eller ja jag kan fortfrande tycka det va kul att gå ut, men fredagar är bättre än lördagar, mindre folk och skönare stämning enligt mig.
Vill hellre göra andra saker. Så raggar redan aktiviteter till nästa lördag som inte innehåller för mycket alkohol eller för mycket dansmoves på BUTLERS!
Har inte vart ute på 2 lördagar i rad, har haft väldigt mysigt i soffan istället... Tyvärr har ju tv vart tom på bra program dessa dagar.
Vet egentligen inte varför jag inte är sugen, är väl folket och deras sätt som jag har tröttnat på kanske...  Samma folk varje helg..... Alla dessa blickar, alla dessa konstiga människor..
Så är det någon där ute som vill gå på Harry Potter med mig på lördag så vet ni att jag säger JA!

RSS 2.0