Tjejproblem

Måste ju säga att detta är dagens Ilandsproblem..
Är uppväxt med detta problemet, kanske inte så mycket jag men min syster framförallt.
Samma sak varje gång vi skulle ut, hon hade inga kläder att ha på sig, låg på sängen och grät och jag fick ägna kvällen till att övertala henne att följa med...
Men visst har jag också fått ett klädutbrott..
Jag kan känna som henne ibland, ni killar fattar inte hur vi tjejer har det.. Det spelar visst roll va man har på sig och de om inte de funkar kan många tårar falla..
men diggar henne skarpt när han frågar om hon älskar honom och hon svarar nej för att han inte köper några kläder till henne!
Men jag tycker även synd om er killar där ute som får dras med våra klädproblem.. Men det är viktigt att vara snygg när man shoppar, håller helt med henne!

RSS 2.0