Världens bästa...

svågrar, heter det så?
Nä men de är iaf nästan så att man blir kär.
Och det mesta handlar egentligen om min lilla bebis Rut, dom är ju som hennes extrapappor.
(som ni vet så är ju Sara en sån där tjej som tycker att bilar bara ska fungera, ska ha året om däck med mera för hon förstår liksom inte vitsen med att saker ska gå sönder och bytas)
Så de är ju tur att Rut har dessa två...
För Johan engagerar sig i att hon får nya fina skor (eller som på killspråk, däck)
Mamma vill ju liksom inte köpa så dyra däck så Johan försöker få tag på två par nya till ett bra pris... (tänk om de fanns däck punkten, köp två och få andra för halva priset, köp tre och få de tredje på köpet!!)
Sen Magnus ska vi inte snacka om!
Man kan ju säga att han har vårdnaden om henne, ser till att hon har allt som hon behöver..
(hennes mamma är nämligen inte så bright, och när pappa Magnus säger "fasen va kallt du kör" så höjer mamma värmen i bilen och förstår inte att de har något med något som heter termostater)
Men jag älskar Rut iaf!
Så Mamma sara får ju gottgöra Magnus så gott de går och när han ber mig att köra hem två stiliga karlar från krogen på fredag så ser jag min chans...
det är ju bara ett litet problem, Rut har inga vinterdäck!
vet ni va min underbara svåger föreslår då!! Jo att han ska ta med Rut hem och byta däck, tyvärr ägs ju inga vinterdäck än... Det är ju det världens bästa Johan håller på att fixa..
Men förstår ni hur lycklig lottad jag är att både ha två underbara systrar och sedan fick jag även två världens bästa svågrar på köpet också!

RSS 2.0