Ändrade planer

Visst blir man deppig när man planerat något och så blir det inte så.
Eller det är kanske mer besvikelse..
Men hade sett fram emot det.
Skulle gått på Bio idag, kanske inte så märkvärdigt men va nog över ett år sen jag va på en "vuxenfilm" på bio.. de lät som något snuskigt men på shrek med Alice för någon månad sen.. Men inte samma sak kanske..
Va skulle jag nu hitta på! Hela min kväll va i spillror (eller kanske inte) Men tappade precis suget på att sitta och glo på tv..
Så tog en promenad till.... tog den långa runt spikön och kanalen som jag hade tagit på morgonen... Men va väldigt skönt.. Då kan man liksom tänka klart och bearbeta saker..
Gick till affären och skulle köpa något gott... blev en mango och en bröbit... Och hör och häpnad JULMUST! julmust dricker man inte sista okt. Utan 24 dec... Något är jävligt konstigt med mig.... Inte ens en lite chokladbit!
****
Imorgon ska de på med bikinin... Vi ska bada!

RSS 2.0