Änglarna är här

Idag kl 22.30 kom mina änglar.
har aldrig trott på kedjebrev tidigare men detta gjorde mig intresserad..
Iden kommer från filmen "pay it forward" Som är en bra film.
Iden är att man släpper in 5 änglar som står högt i ängel hierarkin, allt böjar ju med att någon har sänt änglarna till en och att man tackat ja till att ta emot dom.
Så de kom alltså idag kl 22.30 med att jag öppnade dörren och välkomnade dom med en text.
På mitt vardagsrums bord står nu ett vitt stearinljus, en vit blomma och två kuvert. i det ena står det tre önskningar. Vill inte berätta va det står i mitt kuvert men på kuvertet så ligger det iaf ett äpple. I det andra kuvertet ska det stå namnen på det personer som har tackat ja till att ta över änglarna. Tyvärr hittade jag inga men jag skrev namnet på 3 av mina nära som jag tycker behöver dom bäst och kommer hoppas att änglarna väljer att åka vidare till dom även fast dom inte vet om det.
Så om ni vill vara med i denna kedjan får gärna höra av sig.
Även fast jag inte hittade några att sända vidare till så ville jag ändå göra det för jag tyckte det var en mysig sak att göra.
*
Jag "har" ju haft änglar i min aura ganska nyligen, först kan man frysa så in i och sen kan man bli alldeles varm av all energi man får. Och visst låter det flummigt men det är faktiskt skönt att tro på någonting.
Sen tror jag ju även på skyddsänglar, klart jag har en skyddsängel, finns några i min närhet som troligtvis inte skulle finnas idag om det inte vore för våra skyddsänglar!
Minns denna bilden sen man va liten, hur vacker den tavlan var hemma hos mormor och morfar..

RSS 2.0