Årlig kareoke

Imorgon är det dags för den årliga men förhoppningsvis den sista kareoke festen för Medicinkliniken..
Men temat är iaf 50-60 tals tema..
Ska erkänna att allt med kareoken har kvävt mig ett tag och har inte haft lust och verkligen inte ta på mig uppträde men har underbara arbetskamrater som gör att jag slipper!
Men nu ska det bli kul! alla går in för att fixa någon fin outfit! Själv kommer jag se ut som Tracy i Harispray
Ja nu ser väl redan likheterna...
men jag kör inte rutigt jag kör prickigt... i en eller kanske några storlekar för liten kjol så de får bli en Tracy överdel =)
Men hon är ju iaf söt så de får väl...
Men ja... Kvällen slutas troligtvis på krogen, förhoppningsvis INTE på Jurassic Park... Och lovar jag ska byta om.. Kan bara inte bestämma om jag ska köra tunika/klänning eller ny vit skjorta och byxor.....
Dessa kläder....
Kram

RSS 2.0