Bra dag

Igår va det en bra dag, jo visst jag jobbade men...
vaknade och mådde himla bra, (kanske inte så konstigt)
Mamma ringde och sa att hon och Rolf var på väg till stan så mötte dom på Överby.. Vi hade en trevlig tid ihop och blev bjuden på god lunch.. Tyvärr fick ju inte Rolf köpa vilka skor han ville (klacken va för grov) japp de är ju inne nu så de fick han inte köpa för mamma..
Gick och köpte en himla fin Bh (man får passa på när man har 30%) tyvärr är man väl mer funktionell än sexig...
haha
Dagen innan hade jag och mina arbetskamrater suttit och diskuterat stringtrosans funktion och utseende och även gördens funktion och sedan detta ihop, kom fram till att det görden tryckte in på magen skulle komma ut på röven istället..
Och när jag va på underklädes avd. så va de precis de jag såg!!!
men sen åkte jag till jobbet, och kollade min internetbank och såg att jag hade lite mer pengar än förväntat kvar!
Sen hade jag en jätte bra kväll.. fick höra när jag gick ut från två rum att jag va en härlig tös.. och de värmer allt i hjärtat!
Men det bästa på dagen va allt mina timmar med Mamma och Rolf

RSS 2.0